Convocatòria pel curs de tecnificació de CCE amb Evelina Bertoli

CCE Evelina BertoliEls dies 4 i 5 de gener, al CET, s’ha convocat als genets i amazones de CCE catalans que han concursat aquest any en proves internacionals amb resultats o bé al Campionat d’Espanya, a un clínic de la disciplina.

Fantàstica actuació dels genets catalans al Campionat d'Espanya de CCE

ALBERT HERMOSO GUANYA EL CAMPIONAT D'ESPANYA CCEEl passat cap de setmana es va disputar, a la finca Els Navazuelos, el Campionat d'Espanya de CCE.

Celebrada la tecnificació de ponis de CCE al CET

magic Mateu tecnificació CCE El dies 15 i 16 d'octubre, els primers classificats del Campionat de Catalunya de Ponis de CCE es van donar cita al CET per a rebre el seu premi pels resultats aconseguits enguany, una tecnificació a les disciplines de Doma i Salt.

Resultats de la Copa Catalana 2022 de CCE

PHOTO 2022 12 19 09 27 41Després d'un setmana patint per la meteorologia es va desenvolupar el concurs nacional 1*Ponis i Final de la Copa Catalana 2022, a Les Tanques.

Albert Hermoso guanya la seva sisena Copa del Rei de CCE

AlbertHermosoCopaReyDissabte 12 de novembre, hem gaudit d´una de les cites més emblemàtiques del calendari hípic, que és la Copa de S.M. el Rei de Concurs Complet i que s’ha celebrat a la Finca El Quedamdo, a Àvila.

Ja tenim nous Campions de Catalunya de CCE

MedallerCCE2022Aquest cap de setmana s’ha celebrat el Campionat de Catalunya de CCE, al Centre d’Equitació del Penedès juntament amb un CCN1*.

Convocatòria pel curs de jutge de CCE

DSC00472 s wLa Federación Hípica de Castilla y León, convoca el curs de Jutges Nacionals de Nivell 1 (abans conegut com a Jutge Territorial) coordinat per la Comissió de Concurs Complet de la *RFHE i el Comitè Tècnic Nacional de Jutges.

Informació sobre la Copa Catalana de CCE

crossEl departament tècnic de la FCH publica el llistat dels classificats per a la final de la Copa Catalana de la disciplina de CCE.

Convocatòria per al curs de tecnificació de ponis CCE

10253976 10207350520299118 6294088404441696210 nLa vocalia de ponis de CCE de la FCH convoca al curs de tecnificació de ponis, als tres primers classificats de cadascuna de les categories del Campionat de Catalunya de ponis CCE 2022