Celebrat el Seminari de Doma Vaquera 2022

seminari de doma vaquera a golden horseLa Federació Catalana d’Hípica va convocar un seminari adreçat a jutges, entrenadors i genets de Doma Vaquera.

Aquest seminari, que es va celebrar en les instal·lacions de l'hípica Golden Horse, va tenir la finalitat de comentar les darreres modificacions i incorporacions al Reglament de Doma Vaquera 2022, així com unificar criteris a l’hora de jutjar els diferents fulls d’exercicis. Aquesta trobada ha comptat amb la presència de jutges, entrenadors i genets, així com Comitès Organitzadors i titulars de secretaries tècniques.

El primer concurs de la temporada, que havia de celebrar-se a Castellar Horses el passat 20 de març, es va haver d'ajornar per la pluja i se celebrarà el proper 3 d'abril.  A continuació us deixem el llistat de concursos previstos per aquesta temporada.

doma vaquera planes