Curs i seminari per jutges Nacionals de Doma Vaquera

doma vaquera7El Comitè Tècnic Nacional de Jutges, en col·laboració amb la Federació Hípica de Extremadura convoca un seminari d'actualització i un curs per jutges nacionals de doma vaquera.

El seminari d'actualització per jutges Nacionals nivells 1 i 2 (A i B) de doma vaquera, forma part del programa de formació establert pel CTNJ de la Reial Federació Hípica Espanyola i és de caràcter obligatori, estant destinat als jutges interessats en el seu formació ia mantenir la seva situació d'activitat.

Don Tello Club de Golf de Mèrida és el lloc escollit per celebrar aquest seminari que tindrà lloc els dies 18, 19 i 20 de gener. Manuel Baena Torres serà el director del seminari que estarà acompanyat per Jose Manuel Jurado Sánchez com a ponent.

Informació curs/seminari i fulls d'inscripció