Hipica Manubens acollirà un concurs de vaquera

anagonzalez 640x336Organitzat pels Amics de la Doma Vaquera, el proper dissabte dia 20, se celebrarà un concurs territorial 1* de doma vaquera a Centelles.

Torna la Doma Vaquera a Can Calot

generica Doma VaqueraOrganitzat per Amics de la Doma Vaquera el  diumenge es podrà gaudir d'un concurs territorial de vaquera a l'Hípica Can Calot de Tona.

Raid i Vaquera al Mercat del Ram de Vic (2)

cartellmercatram2019Durant el proper cap de setmana se celebra, com cada any, la tradició agrícola i ramadera de la comarca d'Osona amb la Fira Mercat del Ram que acull una extensa programació de demostracions eqüestres.

Celebrades quatre competicions a Reus

west forkDiumenge intens en l'Hípica West Fork que va acollir a les seves instal·lacions quatre concursos de diferents disciplines. Els assistents van poder gaudir de l'Alta escola, doma clàssica i vaquera.

Celebrat un concurs de Doma Vaquera a Girona

20190519130651En Castello d'Empúries, concretament a les instal·lacions del Club El Caballo y su Arte, es va celebrar el diumenge 19 de maig un concurs territorial de Doma Vaquera.

Curs i seminari per jutges Nacionals de Doma Vaquera

doma vaquera7El Comitè Tècnic Nacional de Jutges, en col·laboració amb la Federació Hípica de Extremadura convoca un seminari d'actualització i un curs per jutges nacionals de doma vaquera.

CAEET1 * + CDT1 * + CDT0 * + CVT1 *

West ForkAlta Escola, Doma Clàssica i Vaquera seran les diferents disciplines dels concursos territorials que es disputaran el pròxim diumenge a l’Hipica West Fork de Reus.

Torna la Doma Vaquera a Girona

Aroa Rodriguez con Ansares forman un gran binomioEl Club Hipic El Caballo y su Arte a Sant Pere Pescador, celebrarà  diumenge un concurs territorial de doma vaquera categoria 1 *.

Nous campions de Catalunya de Vaquera 2018

image001Dissabte 22 i diumenge 23 es va celebrar el Campionat de Catalunya de Doma Vaquera 2018, a les instal·lacions de "El Caballo y su Arte", a Sant Pere Pescador.