Ruta per l’interior del Tarragonès i l’Alt Camp

vila rodona ampSortint de la Pobla de Montornès, la família Fortuny, ha organitzat per a L’Associació de Marxas a Cavall de Catalunya (A.M.A.C.), una ruta circular de dos dies d'una distància aproximada de 52 km.

Cap de setmana amb Cowboys de la Selva

cowboysL'Associació Cowboys de la Selva organitzara el proper cap de setmana, un curs d'iniciació a les rutes i viatges a cavall, així com una ruta d'autonomia per la comarca de Les Gavarres.

Ruta del Catllaràs

rotgers2L'Associació de Marxes a Cavall de Catalunya (A.M.A.C.), ha preparat per al pròxim cap de setmana una ruta de dos dies per la comarca del Bergueda.

Ruta pel Municipi d'Anglès, Girona

Cowboys 6 noviembreCowboys de la Selva organitza l’Itinerari Eqüestre Local IEL-01 del municipi d’Anglès, ruta destinada als aficionats de la pràctica del turisme eqüestre.

Trobada de Orelles Llargues

hqdefaultAquesta trobada es una nova activitat per donar a conèixer l’ús de mules i maxos en rutes. És una trobada anual per a totes aquelles persones que muntin amb orelles llargues.

Ruta per la Baronia d’Escornalbou

Sta Barbara escornalbouPer a poder conèixer el Castell Monestir de Sant Miquel d’Escornalbou, l'Associacio de Marxes a Cavall de Catalunya (A.M.A.C) ha preparat una ruta el diumenge que ve dia 30 pel Baix Camp.

XXXIIII Cavall de Ferro

pedraforca estiu serra cadi puigllancadaLa Cerdanya és la comarca triada per la Associació de Marxes a Cavall de Catalunya (AMAC) per a realitzar la nova edició de Cavall de Ferro els dies 9, 10, 11 i 12 d'aquest mes.

Ruta Serralada del Puig

OLYMPUS DIGITAL CAMERA         "Voltar per Catalunya 2021" arriba a la comarca de l'Alt Maresme amb una ruta organitzada per l’Associació de Marxes a Cavall de Catalunya (A.M.A.C) per dissabte dia 18.

“Voltar per Catalunya 2021” arriba a l'Alt Penedès

davPer a demà dissabte, el AMAC té previst fer una ruta pel Penedès amb un recorregut d'uns 20 km entre vinyes i boscos