Els nostres genets de TREC es van desplaçar a Navarra

Clara-Noguera-a-la-PTV El “Campeonato Navarro de Trec”, que es va celebrar el 20 i 21 d’abril a la Hipica Zolina, va comptar amb la presencia de quatre genets catalans, provinents del Club Cavall de Mar, de Llagostera.

El bon paper assolit pels quatre genets va demostrar el bon moment del TREC català, ja que tots quatre van pujar al podi de les seves categories:

En Categoria Pony-Trec  , Clara Noguera va ser la tercera classificada  i Abril Noguera la primera. En categoria Menors 0*, Carla Aranda va ser la guanyadora de la POR i segona classificada final. I en Categoria 2**, Guillem Ferrer va ser guanyador de la POR i segon classificat final. A més dels bons resultats, aquests campions catalans van demostrar una gran actitud i nivell competitu. Cal destacar que, tret de Guillem Ferrer, aquesta era la primera vegada que sortien de Catalunya a competir en una prova d’abast nacional.

Els genets gironins es van desplaçar acompanyats d’un nombrós grup de persones, entre entrenadors, familiars i afeccionats; els bons resultats en aquesta prova els han de servir per classificar-se per al proper Campionat d’Espanya, que s’ha de celebrar el mes de setembre, també al centre navarrès de la Zolina.

Cal destacar la bona organització de la Hípica Zolina, dirigit per Marina Zapata, i que va comptar amb la col·laboració com a traçador de José Romera. Junts van preparar unes orientacions per la serra de Taxoare i els seus voltants d’una gran bellesa i d’una enorme dificultat tècnica. La PTV va tenir un recorregut molt variat amb obstacles molt originals, cosa que va fer créixer la dificultat.

Aquest és el primer cop que es fa un TREC infantil fora de Catalunya. A Navarra van veure el gran potencial d’aquesta disciplina per als més petits. En aquest sentit, van saber aprofitar l’experiència dels clubs catalans i s’han adonat de la importància de tenir una pedrera de joves genets que a la llarga acaben donant grans resultats.

Podi-de-la-Categoria-Pony-Trec-amb-Abril-Noguera-primera-i-Clara-Noguera-tercera
Una-disciplina-t-que-treballa-els-valors-des-de-mes-petits
Podi-de-la-Categoria-Menors-0-estrelles-amb-Carla-Aranda-segona-classificada