Nuria Guinovart, campiona d'Espanya de Veterans 0*

Nuria Guinovart VeteranosLa catalana, Nuria Guinovart, es va proclamar Campiona d’Espanya de Veterans de Salt a la categoria de VET 0*, celebrat a Pineda.

Durant aquest cap de setmana, el Real Club Pineda de Sevilla, ha acollit el VI Campionat d'Espanya de Veterans de Salt. El concurs ha estat un èxit rotund i ha aconseguit un augment molt important de participació, amb més de 250 genets.  En la categoria de 0*, Nuria Guinovart  amb “Mianbreaker”, partia amb 2.71 punts de les dues proves anteriors, la millor posicionada dins dels 20 participants. Mantenint la dinàmica de líder, l'amazona del Club de Polo de Barcelona va dominar la segona fase de la prova amb comoditat i sense arriscar, per acabar sense penalització i esdevenir la campiona d'Espanya.

La medalla de plata va ser per a Alejandro Álvarez-Contreras, amb “Cara Vita Z”. El campió d'Espanya de Veterans 2020 en aquesta mateixa categoria sortia a pista amb tan sols 3.23 punts que el convertien, clarament, com a favorit a una de les medalles. El seu recorregut sense falta li valia tornar a estar al podi de vencedors, en aquesta ocasió com el segon millor d'Espanya. Coro Benito aconseguia la medalla de bronze amb “Dadette”