Inma Roquet va impartir un clínic al CET

20211211 114723Les instal·lacions del Club d’Equitació Torredembarra van acollir el cap de setmana passat un clínic de salt d’obstacles impartit per l’amazona Inma Roquet.

El clínic, organitzat per la vocalia de salt de la FCH, estava destinat com a premi per als tres primers classificats de les categories de 0,90; 1 m; 1,10 i 1,20 de la Final de Copa Catalana 2021.

Els afortunats van ser:

Grup 1: Noa Moyà Guerrero, Mariona Nubiola, Victora Douma i Andrea Hernández,  Grup 2: Mònica Torres, Ariadna Benaiges, Ariadna Jové, Leire Diaz; Grup 3: Jordina Campos, Núria Plazas, Albert Benet i Inés Bobrzynski.  Cada una d'aquests grups van treballar diversos exercicis en diferents sessions tècniques per poder aprofitar millor les explicacions i correccions que la Imma Roquet feia a cadascun dels participants.

Tots els participants van destacar l'excel·lent feina de la Imma Roquet i estan desitjant tornar a repetir-ho el proper any.

Grup1Grup3Grup2