Nodrida participació internacional al segon CSI2* del RCPB

Ibone Ibáñez con Bambino dAssemont PGPDes del divendres i durant el cap de setmana, el Real Club de Polo de Barcelona acollirà a les seves instal·lacions el segon Concurs de Salts Internacional 2* pertanyent a la tradicional Ruta de Nadal.

La competició es disputarà en la pista olímpica i hi ha confirmat un gran nombre de participants procedents de més de deu nacions i molt especialment de França. Aquest cap de setmana destaca la incorporació del genet gal, Olivier Robert, i del brasiler Pedro Veniss, habituals en les grans cites internacionals.

Diàriament es disputaran tres proves oficials amb altures compreses entre els 1,25 i 1,45 m. La direcció tècnica de l'esdeveniment, igual que en l'anterior CSI2*, serà a càrrec d'Elena Boix i Frederique Vuarnet actuarà com a jutgessa estrangera.

A causa de l'actual situació sanitària, i complint amb la normativa establerta, el concurs es disputarà a porta tancada i tan sols podran accedir al recinte hípic les persones degudament acreditades.