El QMT de Reus va celebrar un concurs de salt

QMT logoAl Club Hipic QMT de Reus el diumenge passat es va gaudir del salt d'obstacles amb més de mig centenar de sortides a pista.

Les proves de menor alçada van ser jutjades sota barem A sense cronòmetre puntuant també l'estil. Carlota Mercade i "Identity" van realitzar un recorregut sense falta a 0,20. Abril Rofes amb "Pluto" va ser la guanyadora de 0,40, seguida de Jennifer Cortes amb "Xia" que va ser segona i Onia Segura amb "Xatina" va finalitzar tercera. Tres amazones sense faltes en els seus recorreguts van encapçalar la classificació de 0,60 Martina Besora amb "Nana", Maria Farre amb "Bisbal" i Xenia Espejo amb "Duquesa" sent primera, segona i tercera respectivament per les puntuacions obtingudes en la prova d'estil .

Una Dues Fases Especial van disputar els participants de 0,80 on la victòria va ser per a Daniela Esterlich i "Revanche de Kersaux", segona posició per Ursula Canovas amb "Petit Noir" i Xenia Espejo amb "Duquesa" va ser tercera.

Maria Busquets amb "Corinta XI" va ser la guanyadora de 0,90 i segona en la prova d'1 m. Aleix Poblet amb "Pinta" i Noa Moya amb "Kiara" segon i tercera de 0,90, mentre que la primera posició d'1 m. era per Regina Maria Gil Moreno de Mora amb "Henry Mc Callagan" i Aina Alcantara amb "Quido" tercera. Tres recorreguts sense falta a 1,10, sent el millor crono el marcat per Pol Chicote i "Weyden" Tomás Aldoma amb "Nadall ST", segon i la tercera posició per Violeta Pons amb "Jimmy Choo".