El RCPB reprèn les seves competicions amb dos CSN2 *

Elisabeth Goyoaga con Island Temptation Vant ZandAmb la celebració de dos CSN2* consecutius, el Reial Club de Polo de Barcelona reinicia la competició a partir del pròxim cap de setmana.

Després de gairebé quatre mesos d'obligat aturada a causa de la pandèmia del COVID-19, el primer CSN2 * es disputarà del 26 al 28 de juny. Respectant la normativa sanitària i complint el protocol elaborat pel CSD, el concurs se celebrarà amb la participació de tres-cents binomis vinguts de tot Catalunya, de la Comunitat Valenciana i Balears. Genets i amazones de la categoria de Carlos Català, Xavier Cebrià, Alex Codina, Gonzalo de Almeida, Albert Hermoso, Beatriz Mònaco, Primitivo Nieves o Diana Piera prendran part en aquesta competició que es desenvoluparà a la pista olímpica de l'entitat barcelonina.

A més de les proves oficials, les altures oscil·laran entre 1,10 i 1,30 m, es disputaran diàriament complementàries de 0,60, 0,80, 0,90 i 1,00 m fomentant la participació dels més joves.

Elena Boix serà l'encarregada de dissenyar els diversos traçats d'un concurs que començarà tots els dies al voltant de les 09:00 h i es disputarà de forma contínua al llarg de tota la jornada.

Diumenge tindrà lloc la prova més important de l'esdeveniment, el Gran Premi, que es disputarà a partir de les 13.00h.