La competició comença de nou en el RCPB

MGA7525Finalitzades les celebracions nadalenques el Reial Club de Polo de Barcelona donarà el tret de sortida a les seves competicions hípiques amb la disputa el pròxim cap de setmana del primer CSN2 * de l'any.

El concurs comptarà amb la participació de més de cent cinquanta binomis de tot Catalunya, a més dels genets i amazones habituals de l'RCPB, entre els quals destaquen Raquel Gatell, Virginia Graells, Alejandro Vilches, Gonzalo de Almeida i Eduardo de Aysa, entre d'altres molts.

La directora tècnica de la competició serà Elena Boix, encarregada de dissenyar els diversos traçats d'un total de setze proves que es desenvoluparan a la pista olímpica de el club barceloní. El nivell d'exigència oscil·larà entre 0,80 m i 1 m de les proves complementàries, destinades a cavalls i genets novells, i les proves oficials que tindran alçades compreses entre 1,10 m i 1,35 m.

Els resultats de l'concurs podran consultar-se en temps real i descarregar-se en format csv, totalment compatible amb Excel, en http://rcpb.in2strides.com/.

A més, estarà disponible de forma totalment gratuïta una App, Equipe AB, per a dispositius Android i iOS.

La competició arrencarà cada dia a primera hora i es disputarà de forma contínua al llarg de tot el dia. L'entrada és gratuïta per a tots els aficionats.