Gairebé tres-cents participants en el CSI1* del Polo

Laura Roquet con dynamite ZLa intensa activitat esportiva de la secció hípica de Reial Club de Polo de Barcelona arriba aquest any a la seva recta final amb la disputa dels ja tradicionals internacionals de Nadal.

Gairebé tres-cents binomis amb amazones i genets procedents d'onze nacions (Alemanya, Algèria, Bèlgica, Dinamarca, França, Gran Bretanya, Madagascar, Portugal, Uruguai i Espanya) han confirmat la seva participació en el primer dels dos Concursos de Salts Internacionals que tindran lloc de manera consecutiva, al llarg de dos caps de setmana, a la pista olímpica de l'entitat barcelonina.

A més de la nodrida participació de genets i amazones estrangers, destaquen muntures nacionals, així com una gran representació de Reial Club de Polo de Barcelona.

Al llarg de el cap de setmana es disputaran un total de tres proves oficials diàries i dues amateur per a cavalls i genets novells sobre altures de 1,05 i 1,15 m.

Marcos Núñez serà l'encarregat de dissenyar els diversos traçats de la competició. Les proves oficials tindran una alçada que oscil·larà entre 1,25 m de la petita i la 1,40 m que s'aconseguirà a el Gran Premi. El CSI 1 * començarà cada dia a primera hora i es perllongarà de forma contínua al llarg de tota la jornada. L'entrada al recinte esportiu està oberta a tots els aficionats.

Els resultats del concurs de salts internacional podran consultar-se en temps real i descarregar-se en format csv, totalment compatible amb Excel, a http://rcpb.in2strides.com/.

A més, està disponible de forma totalment gratuïta una App, Equipe AB, per a dispositius Android i iOS.