Salt d'Obstacles a Tàrrega

24 nov tarregaClub Escola Hípica Tàrrega, va celebrar diumenge passat un concurs territorial de salt on es van disputar set proves.

Núria Lladonosa amb "Icaro LB" va ser la guanyadora de la prova de major altura de la jornada, 1,20, seguida de Mario Nicolas amb "Polytik VR" i Antoni Martí amb "Udor Lover" segon i tercer respectivament. Dos recorreguts sense falta van encapçalar la classificació d’1,10, marcant millor crono Ariadna Benaigues amb "Shakira" que Javier Burgues amb "Mirla CP 27,58%". La tercera plaça va ser per a Neus Tates i "Apache".

Pol Alaminos amb "Porteña" va ser primer en 1 m i segon a 0,90 on la victòria va ser per a Aleix Poblet muntant a "Pinta", Pol Roqueta amb "Aldebaran MTO" i Carlota Marques amb "Roma" van ocupar la segona i tercera posició de 1 m, mentre que Hodei Lozano amb "Fita CP" va finalitzar tercer en 0,90.

Amb un barem dues fases especial es va disputar 0,80. Enoa Fernández i "Mel" van ser els més ràpids dels recorreguts sense falta, Aina Alcantara amb "Ona" va ser segona i Clara Mora amb "Us Mica" tercera. En les proves de 0,60 i 0,40 jutjades sota barem A sense cronòmetre es va poder gaudir d'un bon nombre de recorreguts sense falta, finalitzant tots ells primers execuos.