Tot esta a punt al CET per la Final de la Copa

CET logoAquest cap de setmana al Centre d'Equitació Torredembarra es disputarà la final de la “Copa Catalana” de salts d'obstacles al mateix temps que el CSTP "Tofeu de la FCH"

Els concursos tindran lloc durant dues jornades, dissabte i diumenge. Diàriament es disputaran les set proves corresponents a la final de la copa, 0,60; 0,80; 0,90; 1 m: 1,10; 1,20 i 1,30 més les del concurs de ponis que tindrà proves per a totes les categories.

El jurat serà el mateix en les dues competicions  estarà presidit per Griselda Cristòfol i Angel Vilches y Àngels Alsina exerciran de vocals, mentre que Leonor Brozgol assumirà les tasques de delegat federatiu. En aquesta ocasió Albert Bernat serà l'encarregat de dissenyar els diferents recorreguts tant per a la final de la copa com per els ponis.