Alex Codina i "Tableaux" van guanyar la gran al CET

71140708 2553839717971279 4495907942238781440 nDiumenge es va celebrar al Club d'Equitació Torredembarra un concurs territorial de salt d'obstacles, categoria 1 *, en el que es van disputar un total de nou proves.

Alex Codina muntant a "Tableux" va realitzar l'únic recorregut sense falta de la prova de 1,30, la segona posició amb un enderroc va ser per a Marc Boncompte amb "Brentor Mail de Champion" i Fernando Barreda amb "Homer D'Estel" va finalitzar tercer . A la prova d'1,20 tres recorreguts sense falta van encapçalar la classificació, marcant el millor crono Marc Boncompte i "Hurricane O", seguit de Pol Chicote amb "Jimmy Choo" i Joan Esteve Batiste amb "Vita Blue".

La prova més concorreguda de la jornada va ser la de 1,10, on tres amazones van ocupar les primeres posicions Rocio Palerm amb "Annel Z de Champion", Abril Falguera amb "Caterma d'Eres Z" i Marta Farré amb "Bokilly V Z". Marc Martínez amb "Manhatan" va ser el guanyador d'1 m, mentre que muntant a "Charmant" va finalitzar tercer. Marta Gauchola amb "Silvana" va ser segona, en aquesta prova i la guanyadora en 0,90. Sandra Clara amb "Sarabi CEP" i Mateu Abad amb "Guineu" van ser segona i tercer respectivament.

També es van disputar quatre proves, destinades als genets més novells, d'altures compreses entre 0,80 i 0,20, jutjades sota barem A sense cronòmetre.