El CSI Ambassador Class reuneix deu nacions

Santiago MercéTan sols dues setmanes després de la disputa del CSIO Barcelona, ​​la prova per equips més important del món, el Reial Club de Polo acull una edició més el CSIV-B Ambassador Class, el Concurs de Salts Internacional de Genets Veterans,

que enguany comptarà amb la participació de genets i amazones procedents de deu nacions (Alemanya, Bèlgica, França, Gran Bretanya, Holanda, Itàlia, Polònia, Suïssa, Ucraïna i Espanya). Un total de noranta genets i amazones i cent vint cavalls competiran a la pista olímpica del club barceloní. La representació espanyola ve encapçalada per Antonio Aixerch, Jaime Astiz, Joaquin Bertrán, Luis Comas, Eduardo de Aysa, Raquel Gatell, Santiago Mercè, Beatriz Mònaco, Sophie Vescovi i Laura Zamora.

Al llarg de les tres jornades es disputaran un total de tretze competicions, destacant especialment les dues proves per equips de dissabte i el gran premi, final de la Copa d'Europa, que tindrà lloc el diumenge. Elena Boix serà l'encarregada de dissenyar els diferents traçats les altures oscil·laran entre 1,10 i 1,25 m.

La principal característica d'aquest concurs de salts internacional és que els genets han de tenir més de 49 anys i les amazones haver complert 45.

La competició es desenvoluparà de forma contínua durant les tres jornades i l’accés a la instal·lació esportiva serà gratuït per a tots els aficionats.