Albert Hermoso i "Grytsen Z" van guanyar la gran a Tarrega

Tarrega 13 octubre 2019Club Escola Hípica Tàrrega, va celebrar diumenge un concurs territorial 0 * de salt d'obstacles.

En la prova gran de la jornada, 1,20, disputada sota el barem A amb cronòmetre. Albert Hermoso i "Grytsen Z" va ser el més ràpid dels recorreguts sense falta, marcant un crono de 78,31. També sens falta, però amb una mica més de temps Núria Lladonosa  amb "Icaro LB" va ser segona i  amb un enderroc Antoni Martí amb "Udor Lover" va ser tercer. Victòria d'Ingrid Farnell i "Nana" en 1,10. Albert Hermoso guanyava la prova d'1 m en aquesta ocasió muntant a "Keen About Wonderland Z" segona posició per Carlota Marques amb "Roma" i Ian Pijuan amb "Ona" van ser tercers. Isaac Morera amb "Creemully Melody", Aleix Poblet amb "Pinta" i Gabriela Franque amb "Roma" van ser primer, segon i tercera respectivament en 0,90. La guanyadora de 0,80 va ser Noa Moya que tot i cometre un enderroc en la primera fase de la prova, va finalitzar la segona sense penalització i amb un magnífic temps de 28,60. Julia Stolarczyk amb "Kira" va ser segona i Ana Casal amb "Cassandra Llacer" va finalitzar tercera. Durant la jornada també es van celebrar dues proves complementàries de 0,60 i 0,40 jutjades sota barem A sense cronòmetre on es van veure un bon nombre de recorreguts sense falta.