L'equip júnior de salts medalla d'or a l'Europeu

1562946157973 cto europa junior historico oro para espanaExtraordinària actuació de l'Equip Espanyol de Salts Junior en el Campionat d'Europa, aconseguint per primera vegada en la història la medalla d'or de la categoria

El campionat s'ha disputat al llarg del cap de setmana a la ciutat holandesa de Zuidwolde. L'equip format per Maya de la Joya, Diego Ramos Maneiro, el nostre federat Theo Chulia i Mario Villapalos, dirigit per Reyes Martín i entrenat per Ricardo Jurado, després d'una magnífica actuació ha estat proclamat Campió d'Europa Júnior de Salt.

Cal esmentar també les dues medalles de plata aconseguides per la delegació espanyola a títol individual de Maya de la Joya en Junior i Paloma Barcelo en Joves Genets.

Moltes felicitats !