Celebrat el "Trofeu Costers del Segre"

Champion 7 julioA les instal·lacions del Champion Horse Club es va celebrar durant el dissabte i diumenge un concurs nacional de salt d'obstacles amb tres proves oficials diàries.

Gonzalo de Almeida Barradas muntant a "Kaiser" va ser el guanyador del Gran Premi finalitzant el desempat sense falta i amb el millor crono dels sis participants que ho van disputar. La segona posició va ser per  Fernando Barreda amb "Homer d'Estel" i Dirk Mittermüller amb "Incontro del Maset" va finalitzar tercer. Gonzalo també va encapçalar la prova d'1,20, en aquesta ocasió muntant a "Noa van de Nachtegaele", seguit de Pol Chicote amb "Armageddon" i Mario Nicolas amb "Polytik VR". Alexandra Antonin i "Harry Potter" van ser els guanyadors de 1,10 seguits de Gerard Vallverdu amb "Oswald" i Blanca Martínez amb "Tarzan" que van finalitzar segon i tercera respectivament.

Dissabte, primer dia de concurs, Marc Boncompte muntant a "Brentr Mail de Champion es feia amb la prova gran, la segona posició va ser per  Manuel Balleste amb" Brillante "i Gonzalo de Almeida que venia de guanyar la prova d'1,20 amb "Noa van de Nachtegaele" va finalitzar tercer amb "Kaiser". La segona i tercera posició de 1,20 van ser per  Pol Chicote amb "Armageddon" i Angela Barrachina amb "Ange de Baerenrain". Les tres primeres posicions de la classificació de 1,10 van ser per  Thomas Lazlo amb "Ralmonstroso", Alexandra Antonin amb "Harry Potter" i David Gimeno amb "Noguera de Quijas"

Video CSN* 6 i 7 juliol