Nova trobada amb la millor hípica nacional al Reial Club de Polo

Gloria Checa Tes Ok MinotaisA partir de divendres i fins diumenge les instal·lacions olímpiques del Reial Club de Polo de Barcelona acolliran el segon concurs de la "Ruta Comtal", en aquesta ocasió un CSN5 *.

Ja han confirmat la seva participació més de tres-cents binomis, la majoria d'ells ja van competir la setmana passada en el CSN4 * que va acollir el club barceloní. Destaquen entre ells Mariano Martínez Bastida, guanyador de diverses proves el passat cap de setmana, Jesús Torres, guanyador del Gran Premi, Glòria Txeca, els germans Roquet, Alejandro Vilches i Joel Vallès, entre molts altres.

Al llarg de tres jornades es disputaran un total de quatre proves oficials diàries amb altures de 1,20, 1,30, 1,35 i 1,45 metres i les proves de cavalls joves de 5, 6 i 7 anys (les dues últimes puntuables per Ancades), a més de les complementàries de 0,80 1,00 i 1,10 m que tindran lloc de forma simultània a la pista de cavallerisses.

Elena Boix, com a directora tècnica del concurs, serà novament l'encarregada de dissenyar els diversos traçats d'una competició que conclourà dissabte amb la disputa del Gran Premi, prova més important de l'esdeveniment.

La competició es podrà seguir en viu a través de https://bit.ly/2IFKC8s. L'entrada al recinte esportiu estarà oberta i serà gratuïta per a tots els aficionats.