Salt d'Obstacles a Girona i Lleida

caballos salto equinosDiumenge 16 a les instal·lacions del C.E. Alt Empordà de Llampaies i al Club Hipic Segrià de Lleida se celebraran dos concursos territorials de salt categoria 0 *

En ambdós concursos es disputaran sis proves oficials d'altures compreses entre 0'60 m i 1,20 m, més dos complementàries una de 0,40 per als genets més novells i una altra de 1,30 per als més experimentats.

En Llampaies el jurat estarà presidit per Leonor Brozgol, Xavier Garces serà l'encarregat de dissenyar els diferents recorreguts i Jordi Pontes assumirà les tasques de delegat federatiu. Carmen Teres presidirà el jurat de Lleida, Albert Bernat actuarà com a cap de pista i Jordi Bortolo ha estat designat per la FCH com el seu representant.