El Polo acull el primer CSN4* de la Ruta Comtal

Martinez Bastida con QuicksilverLa pista olímpica del Reial Club de Polo de Barcelona acollirà el proper cap de setmana el primer dels dos concursos de salts nacionals pertanyents a la "Ruta Comtal" que es disputaran al llarg del mes de juny a les instal·lacions del club barceloní.

Han confirmat la seva participació gairebé tres-cents binomis amb genets i amazones procedents de totes les comunitats espanyoles. Primitiu Neus, Mariano Martínez Bastida, Marta Fdez. Andrade, Jesús Torrres, Daniel Martínez Ricart, Gonzalo Cerca, Maya Torres, Laura Roquet, Miram García-Amado i Blai Capddevila, entre molts altres, prendran part en aquest esdeveniment que es desenvoluparà de divendres a diumenge.

Al llarg de tres jornades es disputaran un total set proves oficials diàries amb altures entre 1,20 i 1,45 metres, que inclouen les proves de cavalls joves de 4, 5, 6 i 7 anys (les dues últimes puntuables per Ancades) , a més de les complementàries (0,80, 1, i 1,10 m) que es desenvoluparan de forma simultània a la pista de cavallerisses.

Elena Boix, com a directora tècnica del concurs, serà l'encarregada de dissenyar els diversos traçats d'una competició que arribarà diumenge al seu punt més àlgid, amb la disputa del Gran Premi.

La competició començarà cada dia a primera hora i es perllongarà de forma contínua al llarg de la jornada, a més podrà seguir via streaming a través d'rcpolo.com.

L'entrada al recinte esportiu estarà oberta de forma gratuïta a tots els aficionats.