Així és el cartell oficial del CSIO Barcelona 2019

rcp.190510 21A poc més de cinc mesos de l'inici del CSIO Barcelona 2019, la competició esportiva internacional més antiga d'Espanya, l'organització del concurs va presentar el seu nou cartell oficial en el marc de la celebració del Barcelona Polo Challenge  Negrita Cup.

Després de l’èxit del cartell de l’edició anterior, creada per Conrad Roset, enguany el CSIO Barcelona ha decidit tornar a comptar amb la col·laboració d'un artista per a la realització del que serà la imatge de la competició. En aquesta edició ha confiat en l’arquitecte i pintor reconegut internacionalment Julián García Hernández.CSIO 2019

En aquest cas, l’autor ha cedit el protagonisme del nou cartell al públic, dotant-lo de la importància que té en l’esport de competició d’elit, no només com assistent sinó per la necessitat del seu escalf per animar la competició. Amb les banderes ha volgut donar el caràcter internacional que té el CSIO Barcelona. I amb el color beix de la terra de la pista de competició ha aconseguit sobrietat i elegància.

rcp.190510 20La obra plàstica de Julián ha arribat a Bulgària, Rússia, França, Alemanya, Canadà, Itàlia i Estats Units. L’any 2011 va ser premiat internacionalment en els Brunel Awards de Washington per la seva participació en el projecte ferroviari de l’Estació d’Alta Velocitat Cuenca- Fernando Zóbel. A més, Julián García va ser l’encarregat de dissenyar l’obstacle hípic del CSIO Barcelona 2014 inspirat en la Casa Batlló.

L’acte va comptar amb la presencia institucional dels senyors Curro Espinós, president del RCPB; Emilio Zegrí, president de la Fundació RCPB, Santiago Mercé, president del CSIO Barcelona i Daniel Garcia Giró, director del CSIO Barcelona.

Del 3 al 6 d'octubre, Barcelona es convertirà en la capital mundial de l'hípica amb la celebració del 108è Concurs de Salts Internacional. Per setè any consecutiu, el CSIO Barcelona donarà acollida a la gran final mundial Longines FEI Jumping Nations Cup ™, l'esdeveniment hípic més important del calendari eqüestre internacional.

Font: RCPB - Fotos: Nacho Olano