Èxit del I Concurs de Salts Solidari de la Fundació RCPB

Nina OsorioLa Fundació del Reial Club de Polo de Barcelona ha celebrat durant el cap de setmana el I Concurs Solidari a les seves instal.lacions

Despres de dos intensos dies d'hípica, en el que hi va haver proves per a tots els nivells, només queda felicitar i agrair la participació als més de dos-cents quaranta binomis participants en el I Concurs de Salts Solidari disputat durant el cap de setmana a les instal·lacions del Polo.

Genets i amazones de totes les edats vinguts de tot Catalunya, Aragó i València van poder gaudir durant dues jornades d'un total de setze proves diàries per a totes les categories, entre ponis i social i ells són els que amb les seves aportacions han posat els fonaments perquè el gran projecte "Cavalcant la vida" molt aviat vegi la llum.

A més de l'esdeveniment merament esportiu, la nit del dissabte més de tres-cents participants i amics van assistir al sopar solidari, oferta a la pista coberta del club barceloní de forma gratuïta per l'organització. Va ser una nit màgica en què, a més de passar-ho bé, els assistents es van divertir amb una entretinguda subhasta els beneficis també es destinaran íntegrament als fons de "Cavalcant la vida", el primer gran projecte solidària gestionat per la Fundació Reial Club de Polo amb la implicació de totes les seccions esportives del RCPB.

CAVALCANT LA VIDACena solidaria

El primer projecte solidari d'impacte social positiu a Barcelona és un estudi d'hipoteràpia a nens i nenes que han patit un tractament oncològic. Amb ell es vol avaluar si el programa de teràpia assistida amb cavalls pot alleujar i minimitzar les alteracions dels afectats.

L'estudi es desenvoluparà al llarg d'un any i els resultats donaran a conèixer-se a finals de 2020. Per a això, nens i nenes d'entre 7 i 12 anys s'han de sotmetre a sessions setmanals d'hipoteràpia al Centre de la Fundació Federica Cerdà a Sant Cugat del Vallès.

El projecte compta amb el suport de l'Associació Espanyola Contra el Càncer i les Escoles Universitàries Gimbernat que avaluaran l'estudi.