Salt d'Obstacles a Llampaies

DSC 0159Sis proves van formar part del concurs de salt territorial 0 * que es va celebrar el diumenge 10 al Centre Eqüestre Alt Empordà amb alçades compreses entre 1,20 i 0,60 m.

Tres recorreguts sense falta van encapçalar la classificació de la prova de major altura de la jornada, 1,20 m. El millor crono va ser marcat per Emma Casals i "Leda de Pals" que van completar el recorregut en 60 segons 63 centèsimes, seguits per Sandro Muscolino amb "Prince Charming" i Yorg Van del Eyden amb "Fabuleux de Txandri" que van ser segon i tercer respectivament . El major nombre de participants es va donar en la prova d'1,10 on la victòria va ser per a Oscar Alonso muntant a "Edna". Silvia Becerra amb "Dakar" va ser primera a 1 m, mentre que a 0,90 va finalitzar segona. Anna Oriols amb "Aniker Z" i Alex Vilches amb "Obel'X" van ser segon i tercer en 1 m. Duna Camos muntant a "Trina" va ocupar la primera posició de 0,90 i Ona Roig va ser tercera amb "Boy".

La prova de 0,80 es va disputar sobre un barem dues fases especial, Noa Olivares i "Sir Willfred" van ser primers, la segona posició va ser per Claudia Ruiz amb "Spirit" i Alexandra Kelgankina i "Bilbo" van ser tercers.

Quim Pont, Elisabet Gongora, Alexandra Kelgankina, Maria Rigart, Alba Roura, Ruth Giralt, Joanna Gil i Laia Mercè van finalitzar a  0,60 primers execuos ja que la prova va ser un barem A sense cronòmetre.