La competició arrenca de nou al Polo

Xavi Cebriá con Genesis van de NeerheideConcloses les celebracions nadalenques el Reial Club de Polo de Barcelona donarà el tret de sortida a les seves competicions hípiques amb la disputa el pròxim cap de setmana del primer CSN2 * de l'any.

El concurs comptarà amb la participació de més de dos-cents binomis de tot Catalunya, a més dels genets i amazones habituals del RCPB, com Raquel Gatell, Virginia Graells, Miriam García-Amado, Eguenio Corell, Gonzalo D'Almeida i Eduardo de Aysa, entre molts altres. Després de la celebració de la tradicional Ruta de Nadal, disputada a la pista olímpica, el primer esdeveniment del calendari Esportiu 2019 tornarà a desenvolupar-se en la gran pista de salt de l'entitat barcelonina.

El director tècnic de la competició serà Alejandro Zunszain, encarregat de dissenyar els diversos traçats d'un total de setze proves El nivell d'exigència oscil·larà entre 0,80 mi 1 m de les proves complementàries, destinades a cavalls i genets novells, i les proves oficials que tindran alçades compreses entre 1,10 mi 1,35 m.

La competició arrencarà dissabte al matí i les proves es disputaran de forma contínua. L'entrada és gratuïta per a tots els aficionats.