Blanca García Vidal guanya la prova gran a Can Caldes

18423930 1979499895605157 6179413104739499305 nUn concurs territorial 1 * va tenir lloc a les instal·lacions de Can Caldes de Sant Cugat del Vallès el diumenge 14.

En la prova d'1,30 la victòria va ser per  Blanca García amb "Staff des Chams" que ja venia de guanyar 1,10 muntant a "Jilguero CP". Maria Xercavins amb "Girbau Jamaica" i Joan Esteve Batista amb "Granate" van finalitzar els seus recorreguts sense falta en la prova d'1,20, marcant un millor crono María, el que li va donar la primera posició. Oriol Arjona i "Liberty" van ser els guanyadors d'1 m, seguits de Meritxell Vilaseca amb "Polaris" i Mar Suarez amb "Quincy".

El millor temps dels recorreguts sense falta de 0,90 va ser per Yelena Traveset i "Lluna" mentre que Patricia Astiz amb "Sonata de Bravour" finalitzava 0,80 sense enderrocs encapçalant la classificació de la prova, la jove amazona també havia realitzat un recorregut sense falta a la prova de menor altura. Primers execuos en 0,60 Jennifer Cortes amb "Celta" i Ian Oliver amb "Spirit"