Cancel·lació CSIO Barcelona 2020

rcp.csio19 nachoLa Federació Eqüestre Internacional (FEI) i el Reial Club de Polo de Barcelona ha anunciat la cancel·lació del CSIO Barcelona 2020 que hagués inclòs la vuitena edició de la Longines FEI Jumping Nations Cup Final.

Club Hípic Cerdanya acull l'últim CSN de la Ruta 2020

Ruta 2Un Nacional 4 * posarà el punt i final al vint aniversari de la Ruta de la Cerdanya que ha comptat amb una gran participació al llarg d'aquestes tres setmanes de salt amb mes de dos-cents participants en cadascuna.

Martínez Ricart va guanyar el primer Gran Premi de Puigcerdà

1595179496384 daniel martinez ricart y codar de praviaDaniel Martínez Ricart, muntant a "Codar de Pravia", va ser el guanyador del Gran Premi en el CSN3 * que va posar en marxa les proves de Salt d'Obstacles de la XX Ruta de la Cerdanya.

Adaptació dels reglaments dels Campionats d'Espanya de Menors de Salts

Monica Ros con Utopie les HautsCom a conseqüència a les circumstàncies sanitàries, el Campionat d'Espanya de Menors de Salt que estava previst per a la Setmana Santa ha hagut de ser ajornat del 9 al 12 d'octubre.

Nova victòria de Daniel Martínez Ricard a la Cerdanya

Ruta 4Tal com va fer el cap de setmana passat Daniel Martínez Ricard va guanyar el Gran Premi del segon nacional 3 * de la Ruta de la Cerdanya, en aquesta ocasió muntant a "Go My Dream"

S'inicia el salt a la Ruta de la Cerdanya

Va finalitzar el XX aniversari de la Ruta de la Cerdanya

Ruta 5Alfons Roquet i "Con Artist" van guanyar el Gran Premi del CSN****, disputat diumenge al Club Hípic Cerdanya, últim concurs de la Ruta 2020.

Segon CSN*** de la Ruta de la Cerdanya

Ruta 3El Club Hípic Cerdanya està preparat per acollir durant el cap de setmana, mes de dos-cents cavalls, que participaran en el segon dels tres nacionals de salt que formen part de el programa del seu vint aniversari.

El QMT de Reus va celebrar un concurs de salt

QMT logoAl Club Hipic QMT de Reus el diumenge passat es va gaudir del salt d'obstacles amb més de mig centenar de sortides a pista.