Doblet de Gonzalo de Almeida al CSN2* del RCPB

Gonzalo de Almeida y Nina ZEl genet d'origen portuguès establert des de fa molts anys a Barcelona, no sols s'ha imposat amb Nina Z a la prova inaugural de 1,20 m -barem A amb cronòmetre-, sinó que ha guanyat amb autoritat el GP.

Convocatòria pel curs de tecnificació de salt d'obstacles

11235053 971640672884926 4303157239435105784 nLa vocalia de Salt d'obstacles de la FCH convoca al curs de tecnificació, als tres primers classificats de la Lliga i Copa Catalana que compleixin amb les següents condicions:

Comença la Ruta de Nadal al RCPB

Rapahel Goehrs con Inalho del Amor

El pròxim cap de setmana, del 25-27 de novembre, les instal·lacions del Real Club de Polo de Barcelona acolliran el primer CSI2* pertanyent a la ja tradicional Ruta de Nadal.

La FCH de dol pel traspás de Marco Fusté

Pola Marco Fuste Ahir moria a Lausanne, Marco Fusté, actual director de la disciplina de salt de la Federació Eqüestre Internacional

Rubén Gómez va arrasar al Gran Premi del CSI2* al RCPB

Jeanne Desmaizieres con Chabli de RiverlandAmb la seva victòria al Gran Premi, Rubén Gómez Crespo va culminar la seva participació al CSI2* disputat durant el cap de setmana al Real Club de Polo de Barcelona.

Proclamats els Campions de Catalunya de Salt d'Obstacles

OrosLes instal·lacions del Reial Club de Polo de Barcelona han acollit, aquest cap de setmana, les proves corresponents al Campionat de Catalunya de Salt d'Obstacles 2022.

González de Zárate i Insigne S van regnar en el CSI2* del RCPB

Álvaro González de Zárate con insigne S2Álvaro González de Zárate i Insigne S van culminar la seva participació en el CSI2*, segon de la Ruta de Nadal disputat en el Real Club de Polo de Barcelona, imposant-se al Gran Premi.

Aquests són els guanyadors de la Copa Catalana de Salt d'Obstacles

853CBEB2 ED1E 4F2F 80BD E6AE75DEF328El cap de setmana passat es va celebrar al Champion Horse Club la gran Final de la Copa Catalana de salt.

Ja tenim els guanyadors de la Lliga Catalana de Salt

logoLigaSo2022Després de la celebració del darrer concurs de la Lliga Catalana de Salt d’Obstacles, celebrat al CET, ja tenim els guanyadors de les finals de la Lliga de S.O 2022.