Primitivo Nieves es va emportar el Gran Premi del CSN5 * al RCPB

Primitivo NIeves con Iken von der WerethrbachUn magnífic recorregut en la segona mànega amb el millor crono li va valer a Primitivo Nieves muntant a Iken van der Weretherbach la victòria al Gran Premi del CSN5 * que es va disputar al llarg del cap de setmana al Polo.

Theo Chulia i Alex Codina seleccionats pel Campionat d'Europa

Europeo menoresLa Comissió de Selecció de Salts de Menors de la RFHE ha seleccionat als nostres federats, Theo Chulia i Alex Codina, per formar part de l'equip Júnior que representarà a Espanya en Zuidwolde.

Albert Hermoso guanya la prova gran al Segrià

hermososegreAl Club Hipic Segrià de Lleida es va celebrar diumenge, un concurs de salt territorial 0 *, en el que es van disputar un total de sis proves.

Hípica West-Fork inaugura la pista de salt

West Fork 23 junioAquest cap de setmana se celebrarà un concurs territorial de salt d'obstacles a la província de Tarragona, concretament a la Hípica West Fork de Reus

Gran participació en el CST del Centre Eqüestre Alt Empordà

DSC0007-800x508El diumenge a Llampaies 80  binomis van disputar les vuit proves de la competició de Salt d'Obstacles, on la prova de 0,60 m va ser la més concorreguda.

Salt d'Obstacles a Girona i Lleida

caballos salto equinosDiumenge 16 a les instal·lacions del C.E. Alt Empordà de Llampaies i al Club Hipic Segrià de Lleida se celebraran dos concursos territorials de salt categoria 0 *

Nova trobada amb la millor hípica nacional al Reial Club de Polo

Gloria Checa Tes Ok MinotaisA partir de divendres i fins diumenge les instal·lacions olímpiques del Reial Club de Polo de Barcelona acolliran el segon concurs de la "Ruta Comtal", en aquesta ocasió un CSN5 *.

Jesús Torres s'imposa al GP amb "Orphee du Breche"

Jesús Torres con Orphee du Breche CSN4 RCPBJesús Torres es va imposar al Gran Premi del CSN4 *, primer de la Ruta Comtal, que es va disputar aquest cap de setmana al Reial Club de Polo de Barcelona.

El Polo acull el primer CSN4* de la Ruta Comtal

Martinez Bastida con QuicksilverLa pista olímpica del Reial Club de Polo de Barcelona acollirà el proper cap de setmana el primer dels dos concursos de salts nacionals pertanyents a la "Ruta Comtal" que es disputaran al llarg del mes de juny a les instal·lacions del club barceloní.