Noves mesures a partir 23 de novembre

Logo FCH Color buenoUna vegada publicada la Resolució SLT/2983/2020, de 21 de novembre (DOGC núm. 8277), per la qual es prorroguen i modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de Covid-19 en el territori de Catalunya,

La Secretària General de l'Esport i de l'Activitat Física (SGEAF), l'Unió de Federacions Esportives de Catalunya (UFEC) i la Federació Catalana d'Hípica, han elaborat una sèrie de resums per facilitar la comprensió d'aquestes mesures que entraran en vigor demà dilluns dia 23 de novembre i tindran una durada de 14 dies.  Afortunadament, a partir de dilluns 23 de novembre, els clubs podran obrir les seves portes amb els condicionants especificats en els documents adjunts.  Es podrà donar classes seguint les mesures de seguretat i amb cita prèvia, i la competició territorial haurà d'esperar de moment.  Les restriccions de mobilitat continuen durant els caps de setmana.

A continuació us deixem els resums perquè pugueu consultar-los:

Quadre resum de la regulació de la resolució SLT / 2983/2020

Resum de l'obertura de Clubs i Hípiques - Ajornament de tota la competició territorial

Pla sectorial - Utilització de les instal·lacions

Resum preguntes freqüents (FAQs)