Concentració en defensa de L'Esport - servei essencial

NoetQuedisParatLa UFEC ha convocat una concentració el proper dimecres, 11de novembre, a les 13h, a la Pl. Sant Jaume de Barcelona, per llegir el Manifest en defensa de l'Esport.

Federacions, clubs, empreses, gestors d’instal·lacions, l’esport universitari i els col·legis professionals fan una crida a concentrar-se en una acció en la qual es llegirà un manifest per reivindicar que l’esport incideix directament en la millora de la salut, en l’educació i la formació, en la inclusió social. El sector té un pes econòmic en el PIB català del 2,1%. L’impacte de la pandèmia està sent demolidor i posa en perill d’extinció moltes entitats. A més, l’esport a Catalunya és segur, ho demostren les baixes xifres de contagis (només el 0,28% a tot l’estat), i s’està privant a la població d’accedir a la salut, doncs l’activitat física repercuteix directament en tenir un sistema immunològic més fort davant malalties com la COVID-19.

No et quedis parat, l'Esport et necessita! T'hi esperem!!

foto1  foto2 foto3 foto4