Celebrat el sopar anual d’ACEEGi

cena13Bon ambient i multitud de premis a la 7a edició del Sopar de Gala d’ACEEGi , que va tindrà lloc el dissabte passat

Dos cents trenta comensals van gaudir al Restaurant La Deu d’Olot de l’entrega de premis de les lligues i copes ACEEGi Janequí de les disciplines de doma clàssica i salt d’obstacles.

Després de les fotografies de rigor dels clubs es va procedir a la primera tanda d’entrega de premis. Es va començar per la Copa de Salt d’obstacles, amb les entregues individuals i per equips al Club Hípic Omega i Centre Eqüestre Can Comas.

Seguidament, l’entrega de la 4a Copa i 10a Lliga Aceegi Janequí de Doma Clàssica. Trofeus als guanyadors de les diferents categories així com als equips: Sant Martí Vell (CAVA), Aiguaviva Hípic, La Campana Team, Equip Vidreres (a la Copa) i Sant Martí Vell (CAVA), Aiguaviva Hípic i La Campana Team (a la Lliga). Podeu consultar els resultats complets a la web d’ACEEGi.

Amb les panxes plenes, es va dur a terme la segona tanda d’entregues, el reconeixement per part de la Federació als medallistes en Campionats de Catalunya o Espanya o amb participacions internacionals de genets i amazones dels centres gironins.

I per últim, l’entrega de les esperades ferradures! Enguany, la Ferradura d’or ha estat per Maria Bech, amazona de doma clàssica del Club Aiguaviva Hípic (Medalla d'Or Ct. Espanya Ponis D + Medalla de Plata Ct. Espanya Juvenil 0* + Medalla d'Or Equips Ct. Espanya Ponis + Membre Equip RFHE al Ct. Europa de Ponis); la Ferradura de plata per l’amazona de TREC de Cavall de Mar Vicky Patino (Duo Plata al Raid Internacional Le CENTAURE) i la Ferradura de bronze per al genet del CAVA, Diego Martinez del Moral (Medalla d'Or Ct. d Espanya U25 + Finalista Ct. Europa U25)

La Gala va acabar amb un animat ball que s’allargà fins entrada la nit. L’organització de la Gala vol agrair la presència a tots els clubs ACEEGi assistents.

Font: ACEEGi - Fotos: Ariadna Álvarez Pou

cena21