Ampliat el termini per a les sol·licituds de calendari 2020

calendari 2020 catalunya barcelonaTal com es va aprovar a la Junta Directiva de la FCH celebrada el passat dilluns dia 9, s'amplia el termini per la sol·licitud de Campionats de Catalunya, Finals de Lligues i concursos territorials, fins al dia 31 d'aquest mes de desembre

Recordem als comitès organitzadors que estiguin interessats en celebrar campionats o finals de lligues han d'adjuntar memòria descriptiva i econòmica, si no és així no es considerarà la sol·licitud.

Així mateix, la Junta Directiva en la sessió de dilluns passat, sent coneixedora de el reglament proposat per a les proves de Raid / Trec, i un cop aprovat per la comissió esportiva, s'ha pres la decisió de testar l'interès dels genets federats en aquesta nova disciplina, creant l'oportunitat als Comitès organitzadors interessats a sol·licitar competició, que puguin fer-ho a través de l'aplicació de la FCH, com a alta calendari territorial, fins al pròxim 31 de desembre. Podran seleccionar proves de 20-40-60-80-100 i Campionat de Catalunya.