Arriba la 24a edició de la Fira del Cavall

firacavallreus1Els propers dies 26, 27 i 28 de juliol tindrà lloc una nova edició de la Fira de Sant Jaume, que organitza Reus Promoció amb la col·laboració de l’Associació dels Amics dels Cavalls de les comarques de Tarragona.

Un any més, els grans protagonistes de la Fira de Sant Jaume són sense dubte els cavalls, ja que en el marc de la fira s’organitza la 24a Fira del Cavall que es l’apartat més destacat de la Fira de Sant Jaume, i cal destacar que en aquests moments és la fira del cavall referent a Catalunya.

En el marc de la Fira de Sant Jaume, L'Associació Amics del Cavall de les Comarques de Tarragona són els encarregats d'organitzar els diferents concursos.67299901 695672217527734 6774570594517123072 n

El concurs de salt d’obstacles, com ja es tradicional tindrà lloc el dissabte a la tarda i serà de categoria 1* amb proves de 0,40 a 1,30. Jordi Bortolo actuarà de presidenta del jurat, Eva Mª Lopez i Jordi Pontes assistiran com a vocals. El disseny dels diferents recorreguts anirà a càrrec de Jaume Sancho, Ferran Cercos actuarà com el seu adjunt.

campionat catalunya alta escola 724x1024El dissabte al matí, el recinte firal acollirà el Campionat de Catalunya d’Alta Escola de les categories, Alevins, Infantils, Juvenils, Absolut i Cavalls Joves. Les proves seran jutjades per Barbara Regas i Dominique Grillot.

Els assistents a la fira podran gaudir de la doma clàssica tant el dissabte com diumenge ja que es disputarà un triple concurs categories 0*, 1* y ponis. Les proves que formaran part de l'1 * seran les corresponents a preliminar 4, 5, 6 i 7 anys, Benjamins, Alevins Equips, Infantils Equips, Juvenils 0E Equips, Juvenils Equips, Clàssica 1 i Sant Jordi, mentre que en el 0 * es disputaran AP Prèvia, AP i reprises 1, 2, 3 i 4. En el concurs de ponis hi haurà proves per totes les categories. El jurat per aquesta disciplina estarà presidit per Barbara Regas que estarà acompanyada de Dominique Grillot, Socorro Blas i Marina Colominas que assistiran com a vocals.

Per tots als concursos d’aquest any la Federació Catalana d’Hípica ha nomenat a Leonor Victoria Brozgol com al seu representant.

Finalment, afegir que un any més la Fira comptarà amb la participació de diferents centres hípics de la demarcació que realitzaran exhibicions de disciplines eqüestres el diumenge a la tarda i cada nit es podrà veure l’espectacle eqüestre, que aquest any anirà a càrrec dels genet francès Laurent Galinier que realitzarà l’espectacle «El mètode Bolino».

Programació Fira del Cavall  Informació Fira del Cavall