Celebrada l’Assemblea General Ordinària

Asamblea 3 junio 2019A la tarda d'ahir es va celebrar a la seu de la Federació, l'Assemblea general ordinària, tal i com disposen els nostres Estatuts.

Seguint l'ordre del dia,  l'obertura de l'Assemblea va anar a càrrec del president, Emilio Zegri, i a continuació, es va procedir a l'aprovació de l'acta de la junta anterior, Posteriorment Jordi Polo i Paco Guerra van fer un resum de l'Auditoria i Memòria Esportiva respectivament abans de ser aprovades.

El Protocol contra l’abús i assetjament sexual va ser aprovat, així com el punt 7 de l'ordre del dia referent a la modificació de l'article 9 dels estatuts de la FCH referent a l'eliminació de la obligatorietat de tenir la Targeta de Validació Esportiva en competició territorial.

Per finalitzar, abans dels precs i peguntes, es va informar els clubs de la decisió de la junta directiva sobre la creació de grups de treball per fomentar la competició territorial i que el pagament de les matrícules per a la competició nacional que depenen de la federació autonòmica,  es farà a través de la plataforma de la FCH.