JUTGES

Campionat d'Espanya Ponis 2021

cto esp ponis 2021A partir d'avui dilluns 21 i fins al diumenge 27 de juny, en el Centre Eqüestre de Castella i Lleó (CECYL), Segòvia, es celebrà el Campionat d'Espanya de Ponis 2021, de les tres disciplines DC, CCE i SO, organitzat per la Federació Hípica de Castella i Lleó i la RFHE.

Enguany està prevista la participació de 400 genets i amazones de totes les comunitats autònomes. La competició arrenca avui dilluns amb la inspecció veterinària i les primeres qualificatives de doma clàssica, així com la inspecció del recorregut i la reunió tècnica de complet. Les proves de salt s'iniciaran el dijous 24 intercalades amb les finals de complet.

La delegació catalana, dirigida per Leonor Brozgol i amb representants en les tres disciplines, està formada per més de 50 genets i amazones que lluitaran per les medalles.

Molta sort a tots!

Llistat participants  Horaris