JUTGES

Jornades d'Hípica Adaptada

Jornadas de Doma Adaptada Cat 2021 page 0001El Club Hípic Raul Pinteño, amb el suport de CRUYFF Fundation, MON de PRA Group i la FCH, organitza a les seves instal·lacions els dies 5, 6 i 7 de novembre, unes jornades de portes obertes per donar a conèixer la disciplina.

Ets tècnic esportiu i vols ampliar els teus coneixements?

T'agradaria ampliar el teu equip amb persones amb diversitat funcional però no saps com gestionar-lo?

Vols conèixer els beneficis que t'aporta la inclusió a la discapacitat en el teu equip?

Tens un fill amb discapacitat i t'agradaria que fes esport hípic adaptat?

Tens dubtes sobre com iniciar-te en doma clàssica adaptada?

¡Aquesta és la teva oportunitat per resoldre els teus dubtes!

L'associació Raúl Pinteño obre les seves portes durant un cap de setmana per a aclarir els teus dubtes, ampliar els teus coneixements, conèixer de primera mà la seva forma de treballar, mètode i instal·lacions. A més, veuràs al seu equip de gairebé 20 usuaris amb diferents adaptacions en directe en el seu club de Girona, en un assaig de competició adaptada que servirà com a model de competició durant el 2022.

"No tenen cap discapacitat, tenen habilitats diferents"

No les veus? Potser és por a el desconeixement ...

DE LA TERÀPIA A L'ESPORT  El dies 5, 6 i 7 de novembre a Can Garrofa,  Aiguaviva (Girona)

Per aquestes jornades las places son  limitades.

Inscripcions dia 5 (gratuït) Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Inscripcions dia 6 (federats gratuït, no federats 50 €) Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Inscripcions dia 7 (gratuït)

Si vos més informació pots truca al 606.055.813

Jornadas de Doma Adaptada Cat 2021 page 0001