JUTGES

Representació catalana a Bétera

cristina fEl proper cap de setmana tindrà lloc el Campionat d'Espanya d'Enganxes  proba d’Obstacles Individual i per equips a les instal·lacions del Club d’Enganxes Vega de Valencia, a Bétera.

En la categoria de Llimoneres participaran els nostres federats Cristina Freixedas, Alfons Sabate i Carles Rovira,  mentre que a Troncs ho farà Joan Freixedas.

El reconeixement veterinari i la reunió tècnica estan previstes que siguin el dissabte 25 al matí. A continuació, es disputarà la 1º màniga de campionat mentre que la segona serà el diumenge al matí. El jurat estarà format per Francisco Jose Remesal Gómez com a president. Maria Jesús Fora Molla, Elvira Puentenueva, Isabel Molins Marti i Llie Verde Popa seran els vocals. Com a cap de pista assistirà Joan Esteve Ribelles i Francisco Colmenero Gallardo serà el delegat federatiu.

Molta sort a tots!