JUTGES

Dos concursos de doma a Barcelona

doma letra pLa província de Barcelona gaudirà el proper diumenge 28 de la doma clàssica, concretament a les instal·lacions del Club Hípic Rosper, a Vilanova i la Geltrú, i a la Yeguada las Lunas a Sant Esteve de Palautordera.

A la Yeguada las Lunas se celebraran dos concursos CDT0* + CDT1*, amb totes les proves corresponents a les categories dels mateixos, mentre que a Vilanova i la Geltrú a més es disputarà un concurs de ponis amb proves per a totes les categories.

El jurat de la Yeguada las Lunas estarà presidit per Paquita Kriens acompanyada de Dominique Grillot, Meritxell Pontes i Lluis Fabregat com a vocals, Leonor Brozgol assumirà les tasques de delegat federatiu. Nadine Thomas acudirà al Rosper com a president del jurat, mentre que Erik Balasch, Maria del Mar Reguero de la Poza i Eva María López Ampudia seran els vocals. La FCH ha nomenat per a aquest concurs a Carles Cid com el seu representant.