JUTGES

Notícies Federació

Jornada Tècnica de la Fira de Santa Llúcia

oportunitatEl consorci del Lluçanès, amb col·laboració del Ajuntament del Prats de Lluçanès y la FCH,  organitza una jornada tècnica sobre les oportunitats de les Rutes de Turisme Eqüestre.

Hipica en directa a EsportPlus.TV

Firma EsportPlus.TVAmb la finalitat de donar cobertura en directa a alguns dels nostres esdeveniments esportius els caps de setmana, la FCH va signar dimarts passat un acord amb la Fundació UFEC per instal·lar càmeres a quatre clubs catalans.

Registre de centres i activitats eqüestres dirigides a discapacitats

Logo RFHELa RFHE amb la col·laboració de les Federacions Autonòmiques ha realitzat un estudi mitjançant unes enquestes per al registre de centres i activitats adreçades a persones amb discapacitat i necessitats específiques de suport.

Clínic d’Etologia

foto clinic SergioLa FCH organitza un clínic a càrrec del preparador etològic Sergio Torrente, conegut per la seva àmplia formació en aquest camp i per ser autor del llibre “Interacción con caballos / Etología racional”.

Obert el termini per a la sol·licitud del calendari 2022

calendario 2022Recordem als Comitès Organitzadors que des del dia 1 de novembre està obert el termini per a la sol·licitud de concursos territorials, Campionats de Catalunya i Finals de Lligues i romandrà obert fins al 1 de desembre.

Jornada de cloenda del projecte d’activitats eqüestres impulsat per ADRINOC

Jornada tecnica 2021 xarxesSe celebrarà el proper divendres 8 d’octubre en sessió gratuïta de matí al Teatre Parroquial de la Cellera de Ter.

La Federació de dol pel traspàs de Pere Dorca

crespAvui ens ha deixat Pere Dorca, fundador del Centre d’Equitació Les Tanques l’any 1998. Tots els que formem part de la Federació Catalana d’Hípica, volem unir-nos el dolor de la seva família.

Cursos veterinaris FEI

VeterinarioLa RFHE organitzarà al mes de novembre de 2021 cursos per a oficials veterinaris FEI en les diferents modalitats de: Veterinari oficial, Veterinari oficial de Raid, Veterinari de Raid oficial de tractament.