filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

lligues fch

NOTICIES DESTACADES

Gran participació a la 2ª sessió formativa amb Pep Marí

• Categoría: Administració

Screenshot 2024 03 01 at 13.39.29Dilluns 26 de febrer, vam viure una experiència extraordinària en una altra emocionant sessió amb Pep Marí, centrada aquest cop en la Motivació.

Més de 50 entrenadors i esportistes catalans es van reunir a Barcelona per a sumergir-se en aquesta valuosa trobada de "Preparació Mental per a Entrenadors"

La resposta va ser aclaparadora i gratificant. Compartim un matí carregat d'energia, riures i aprenentatge, gràcies al compromís i participació entusiasta de tots els assistents.

Volem expressar el nostre agraïment a cadascun dels participants, la presència dels quals va enriquir enormement aquesta formació. Un agraïment especial a Pep Marí, per brindar eines valuoses que ajudaran els entrenadors a guiar la motivació dels seus els seus alumnes i a ajudar-los a aconseguir el seu màxim potencial.

Va ser inspirador veure com els participants van compartir opinions i experiències amb entrenadors de diverses disciplines. La comunitat eqüestre catalana demostra una vegada més el seu increïble esperit i unitat.

Si et vas perdre aquesta sessió, encara et queda una última oportunitat! A la pròxima sessió, en Pep parlarà sobre la concentració. Inscriure't aquí!

I si la psicologia no és un tema interessant per a tu, al 8 de abril oferirem una altra formació "Preparació integral per a la competició". Llegeix tota la informació sobre aquest curs aquí

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei