filet dor

lligues fch

Gran participació a la 2ª sessió formativa amb Pep Marí

• Categoría: Administració

Screenshot 2024 03 01 at 13.39.29Dilluns 26 de febrer, vam viure una experiència extraordinària en una altra emocionant sessió amb Pep Marí, centrada aquest cop en la Motivació.

Més de 50 entrenadors i esportistes catalans es van reunir a Barcelona per a sumergir-se en aquesta valuosa trobada de "Preparació Mental per a Entrenadors"

La resposta va ser aclaparadora i gratificant. Compartim un matí carregat d'energia, riures i aprenentatge, gràcies al compromís i participació entusiasta de tots els assistents.

Volem expressar el nostre agraïment a cadascun dels participants, la presència dels quals va enriquir enormement aquesta formació. Un agraïment especial a Pep Marí, per brindar eines valuoses que ajudaran els entrenadors a guiar la motivació dels seus els seus alumnes i a ajudar-los a aconseguir el seu màxim potencial.

Va ser inspirador veure com els participants van compartir opinions i experiències amb entrenadors de diverses disciplines. La comunitat eqüestre catalana demostra una vegada més el seu increïble esperit i unitat.

Si et vas perdre aquesta sessió, encara et queda una última oportunitat! A la pròxima sessió, en Pep parlarà sobre la concentració. Inscriure't aquí!

I si la psicologia no és un tema interessant per a tu, al 8 de abril oferirem una altra formació "Preparació integral per a la competició". Llegeix tota la informació sobre aquest curs aquí

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei

II ESTUDIO SOBRE EL IMPACTO DEL SECTOR ECUESTRE EN ESPAÑA : Descargar
Toggle Bar