appfch2

filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Actualització dels reglaments 2023

CONTAGIA FCHAquest setmana s'ha aprovat a l'Assemblea General les modificacions realitzades en els reglaments de les diferents disciplines.

A Doma Clàssica, el canvi més rellevant ha estat la modificació del mètode de puntuació de la reprise AP, que a partir d'ara seguirà un format més similar al d'altres nivells; atorgant notes a cada exercici de la part tècnica i a les notes de conjunt.

Un altre dels canvis més rellevants ha estat la modificació del reglament perquè a partir d'aquesta temporada els resultats obtinguts en el Campionat de Catalunya puntuïn per a la Lliga.

A continuació podreu consultar en els nous reglaments la resta de modificacions:

A.P.pdf

FCH_-_Normativa_Lligues_DC_2023.pdf

FCH_-_Reglament_DC_2023_-_v1.pdf

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei