filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 15 al 17 de setembre

ponis campionatMés de 180 binomis es donaran cita aquest cap de setmana, al CAVA; amb motiu del Campionat de Catalunya de Ponis de les disciplines de doma, salt i complet.

Ponis

Del 15 al 17 se celebrarà al Club Hípic Sant Martí Vell- CAVA , el Campionat de Catalunya de Ponis de les disciplines de Doma, Salt i CCE. A més, aquest Campionat coincidirà amb un Concurs de Complert Nacional de Ponis Nivell 1 (CNCP1).

A la disciplina de CCE el president serà Jordi Albets, acompanyat pels vocals: Bàrbara Regas, Jordi Bortoló, Dominique Grillot i Jose María Nicolás. Juan Pedro Colucho serà l'encarregat del disseny del recorregut de cross i Griselda Cristófol la delegada tècnica.

A Salt, el president del jurat serà Jordi Bortoló, Griselda Cristófol serà la vocal i Albert Bernat serà el dissenyador del recorregut.  Finalment a la disciplina de Doma, Socorro Blas serà la presidenta del jurat mentre que Barbara Regas i Dominique Grillot l'acompanyaran com a vocals.

Turisme Eqüestre

Els dies 16 i 17 de setembre, AMAC organitza una ruta a cavall per El Solsonés

Doma Clàssica

Diumenge 17 de juny, el Centre d’Equitació del Penedès celebra un doble concurs de Doma Clàssica CDT1* i CDT0*.

El jurat estarà presidit per Nadine Thomas, amb Carles Cid i Águeda Moyano com a vocals. Les funcions de delegada federativa seran a càrrec de María del Mar Reguero.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei