appfch2

filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 18 - 20 novembre

Final Copa Catalana SOLes disciplines de Salt d'Obstacles, Doma Clàssica, Horseball i Turisme Eqüestre ocupen les activitats d'aquest cap de setmana.

Salt Obstacles

Del 18 al 20 de novembre, el Champion Horse Club acull la Final de la Copa Catalana de Salts, el colofó a tota la competició territorial de la disciplina, durant la temporada.

Dissabte 19, se celebrarà també el sorteig per a tots els participants, de la cistella de 50 productes valorats en més de 4.000 €, aportats pels nostres patrocinadors, i s'entregaran els premis als guanyadors de la Lliga Catalana i de les Lligues provincials.  La presidenta del jurat serà Griselda Cristòfol, i com a vocals Jordi Bortoló, Roberto Ruiz i Leonor Brozgol com a delegada federativa.  El disseny del recorregut anirà a càrrec d'Albert Bernat.

Doma Clàssica

El Club Hipic Omega celebra, diumenge 20, un doble concurs de doma clàssica de categoria 0* i 1*, puntuable per la Final de les Lligues Catalanes de Doma de la FCH.

La presidenta del jurat serà Meritxell Agramunt, que amb Socorro Blas, Meritxell Pontes i Lluis Fabregat completaran el jurat.  Las funcions de representant de la FCH aniran a càrrec de Marina Colominas.

Horseball LligaMediterrania2022.jpg

Aquest cap de setmana es dona inici a la Lliga Mediterrània de Horseball que es juga entre quatre països (França, Italia, Portugal i Espanya) i en la que hi participen gran part dels nostres clubs de Horseball, en les categories Pro-Elit, Ladies, i Under 16.  Aquesta primera ronda es celebra a Haras de la Gesmeray a França.

La lliga serà retransmesa pel canal internacional Horse TV @horsetvhd.

Turisme Eqüestre

Els amants de les rutes a cavall podran gaudir de les Guilleries - Boscos de Serrallonga (zona de Sant Hilari de Sacalm) amb la ruta organitzada per l'AMAC.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei