appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 16 al 18 de setembre

1377982 10200672729049243 455032044 nDesprés d'uns mesos bastant tranquils, comença el ritme de competició amb diversos territorials de diferents disciplines i un Campionat de Catalunya.

Raid-Trecimage001 11

Les instal·lacions de Pàddock Vallès, a Santa Eulàlia de Ronçana, acolliran el Campionat de Catalunya de Raid-Trec, el18 de setembre. La competició comptarà amb les categories: Absolut, Parelles i Menors Parelles. El dia 17 se celebrarà un clínic per a tots aquells que es vulguin iniciar en la disciplina.

Doma Clàssica

Diumenge se celebrarà un doble concurs de doma, CDT0* i 1*, al C.H. Omega. El concurs comptarà amb 69 sortides a pista entre les diferents proves i que a més puntuarà per a la Lliga AceeGi. En funcions de presidenta assistirà Meritxell Agramunt, al costat de Meritxell Pontes, Alex Fuentes i Lluis Fabregat que assistiran com a vocals.

Aquest mateix dia, se celebrarà un altre doble concurs en C.A.R.E. Horse Vallgorguina on hi haurà 60 sortides a pista. Paquita Kriens anirà com a president del jurat i Bàrbara Regas i Aída Robles com a vocals.

Turisme Eqüestre

AMAC ha organitzat per als dies 16 i 17 de setembre una sortida eqüestre per Rocallaura.

Salt d'obstaclesWhatsApp Image 2022 09 09 at 11.46.48 AM

Dissabte, el Club d'Equitació Torredembarra celebrarà un CST1* que compta amb 108 inscrits que competiran en proves oficials que van des de 0,20m a 1, 20m. A més se celebraran dues proves no oficials de 1, 05m i 1,30m. Griselda Cristofol assistirà com a presidenta del jurat, acompanyada de Leonor V. Brozgol com a vocal  i del cap de pista Robert Pons Solé

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei