appfch2

filet dor

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 22 al 24 de juliol

Fira de Sant Jaume a Reus cartell 2022 300x300A causa del risc d'incendis totes les activitats de rutes eqüestres han hagut de ser cancel·lades, per sort tenim moltes altres activitats eqüestres de les quals podrem gaudir aquest cap de setmana.

FIRA DEL CAVALL DE REUS 2022

Durant el 22, 23 i 24 de juliol, l'Associació Amics del cavall de les comarques de Tarragona, organitza dins la Fira del Cavall de Reus esdeveniments de les diferents disciplines eqüestres. El primer, divendres 22, amb una demostració de Horseball per a donar a conèixer la disciplina.

Els dies 23 i 24 se celebrarà un doble concurs de doma, CDT1* i CDT0*, on Dominique Grillot actuarà com a presidenta del jurat, i comptarà amb Socorro Blas, Carles Cid, Carla Hormigos en funcions de vocal, i amb Leonor Brozgol en funcions de delegada FCH.

Al seu torn se celebrarà el dia 23, un CST1* que comptarà amb l'actuació d'Eva María López com a presidenta del jurat i Roberto Ruiz com a vocal. Jaime Sancho serà el cap de pista.

Doma Clàssica

El C.A.V. A., organitza el seu segon concurs nacional de la temporada 2022, després del CDN3 del mes d'Abril. En aquesta ocasió se celebrarà un CDN** on obtenir classificacions per als Campionats d'Espanya i també puntuable per als rànquings de Copa ANCCE.

La competició serà dissabte i diumenge amb proves previstes per a tots els nivells, des de Benjamins fins a GP incloses proves per a cavalls joves. El jurat de camp estarà presidit per Marta Condeminas acompanyada pels vocals Juan Heredia, Mª Teresa Alonso i Bobby Fernández de Bobadilla. Les funcions de delegada de la RFHE en el concurs, seran per a Pilar García Bezos.

Salt d'obstacles

Com part de la 23ª edició de la Ruta de la Cerdanya, i seguint al CSN3* que se celebra durant el cap de setmana, dilluns i dimarts se celebrarà un CST1* al Club eqüestre Puigcerdà, aquest esdeveniment comptará amb l'actuació de Anna Soler com a president del jurat i Josep Manuel de Llanza com a vocal. Guifré Sirvent serà el cap de pista.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei