appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 15 al 17 de juliol

13079 cat ADAPTA 1024 900Comença a marxar-se l'onada de calor que ens permetrà gaudir de nou de la competició!

Raid

A Centelles organitzat per l'As el dissabte 16 se celebraran tres Raids de promoció, CEA P40, CEA P60 i CEA 0* que de moment compten amb més de 120 participants en total.

Turisme Eqüestre

Amac ha organitzat una sortida de dos dies per Belver de Cerdanya, que començarà a "El Sagalà" i passarà per Roca Foradada, Coll de Vimboca, Serrat de Cogotera, entre d'altres.

Doma

Dissabte i diumenge se celebrarà a l'eugassada Las Lunas un CDT0*, CDT1*. Paquita Kriens actuarà com a presidenta del Jurat, i comptarà amb Dominique Grillot i Meritxell Pontes en funcions de vocal FCH. María del Mar Reguero estarà en funcions de Delegada FCH.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei