appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 20 al 22 de maig

competición doma clasicaAquest cap de setmana tindrem molta competició territorial, principalment en la disciplina de Doma, però amb algun concurs de salt pels que s'animin.

Doma Clàssicaimage001 9

Diumenge es celebrará a L'escola Pony club Granja un CDT0, CDT1  i CDTP1*.

Aquest esdeveniment comptarà amb Barbara Regàs com a presidenta del jurat, i com a vocals a Manuel Ortiz, Carles Cid i Eva Vilata. El delegat federatiu serà Socorro Blas.

A més se celebrarà un altre concurs doble (CDT0* y CDT1*) a les instal·lacions de Mas Paguina (L'Estartit) puntuable per la Lliga AceeGi on comptarem amb Meritxell Pontes com a presidenta del jurat i amb Jordi Pontes, Meritxell Agramunt i Lluis Fabregat en funcions de vocal.  El delegat federatiu serà María del Mar Reguero.

Salt d'Obstacles

El Club Hípic Catllar organitza a les seves instal·lacions de Tarragona, un concurs CST1*, amb Eva María López que exercirà de president del jurat, Albert Bernat de Cap de Pista i Jordi Bortoló complirà les funcions de delegat federatiu.

Turisme Eqüestre

Els amants de les rutes a cavall també estan de sort, ja que poden escollir entre la Ruta organitzada per AMAC per Vilanova de Meià (La Noguera) o bé la dels Cowboys de la Selva pel Massis de Cadiretes (Vidreres - La Selva).

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei