appfch2

superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

ehorses Banner Web ES Catalan 1

NOTICIES DESTACADES

Què passa aquest cap de setmana? Del 14 al 15 de maig

27544579 1797342133641610 8798253120816900283 nEl bon temps previst per aquest cap de setmana ens permetrà gaudir de concursos de totes les disciplines arreu de Catalunya.

Raid

Dissabte 14 de maig, l'Associació Hipica de Santpedor - Equiset, organitza la XIV edició del Raid de Santpedor amb tres carreres territorials de velocitat controlada: CEA P40, CEAP 60 i CEA0*.

El president del jurat es Jordi Albets i els altres membres són Montse Trilla i Maite Estany.  Laura Lozano presidirà l'equip veterinari amb el suport de Divina Esmoris i Blanca Mallafré.  El delegat federatiu serà FranceRaid SantPedorsc Esteve.

Doma Clàssica

El Centre d'Equitació del Penedès acollirà diumenge, a les seves instal.lacions, un doble concurs territorial de Doma Clàssica, 0* i 1*.

Aquest esdeveniment comptarà amb Nadine Thomas com a presidenta del jurat i com a vocals a Andrea Gaya, Carles Cid i Eva M. Lopez Ampudia.  El delgat federatiu serà Jordi Pontes.

CEPenedes.png

Salt Obstacles

Els amants de la disciplina de Salt d'Obstacles, podran escollir el concurs que tinguin més a prop, ja que la comarca de Girona i la de Tarragona acullen concursos.

El Connemara Pony Club organitza a les seves instal·lacions de Sant Mori, el seu tradicional concurs de Primavera CST0*, amb Leonor Brozgol que exercirà de president del jurat, Xavier Garcés de Cap de Pista i Roberto Ruiz complirà les funcions de delegat federatiu.

A Reus, el Club Hipic QMT organitza també un concurs territorial però aquest serà CST1* i per tant, les alçades oficials previstes seran fins a 1.20m.

Raid Trec

El Club Hipic Sol i Terra celebra el seu primer concurs de Raid Trec de la temporada i un clínic per iniciar a tot aquells que vulguin conèixer millor la disciplina. Raid Trec

Turisme Eqüestre

Els amants de les rutes a cavall també estan de sort, ja que poden escollir entre la Ruta organitzada per AMAC per Vilanova de Meià (La Noguera) o bé la dels Cowboys de la Selva pel Massis de Cadiretes (Vidreres - La Selva).

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei