superior

La Federació Catalana d'Hípica treballa, dia a dia, per tal d'aconseguir una hípica de qualitat per a tothom a Catalunya i a nivell dels països europeus, on l'Hípica és un factor econòmic de primer ordre.

La Federació és una entitat privada, d'utilitat pública, d'interès cívic i social, sense ànim de lucre. Estem constituïts per associacions, clubs, agrupacions esportives i també per esportistes, entrenadors i tècnics. Figura inscrita al Registre d'Entitats de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat de Catalunya amb el nº 01428.

superior2

NOTICIES DESTACADES

Carles Cebrià premiat com a Millor Ex Dirigent de Federació 2013

Carlos Cebria premio1L’expresident de la Real Federación Hípica Española, el català, Carles Cebrià, ha rebut el premi com a millor ex Dirigent de Federació Esportiva 2013, concedit per l’Associació Catalana de Dirigents de l’Esport, durant la Nit del Dirigent, celebrada a Barcelona el passat dia 10 de gener.

Cebrià, que va ser el màxim responsable de l’Hípica a Espanya durant el període entre 1992 i 1997, Vicepresident de la Federació Catalana d’Hípica (1991-1992), responsable de les disciplines no olímpiques de la RFHE (2005-2008), President de la Junta Gestora de la Federació Catalana d’Hípica (1997) i Fundador de l’Open Sports Club, va rebre aquest guardó durant el transcurs de la Nit del Dirigent, en un acte celebrat a l’Hotel Avenida Palace i que va ser lliurat pel President de l’ACDE, Pere Sust.

Carlos Cebria premio31Amb aquest guardó l’ACDE premiava la tasca realitzada durant moltes temporades per Carles Cebrià pel desenvolupament de l’Hípica a Catalunya. Carles Cebrià, va estar acompanyat en aquest acte pels seus familiars i per l’actual President de la Federació Catalana d’Hípica, Emili Zegrí.

Clubs Federació Catalana Hípica

La Federació Catalana d'Hípica dóna suport en totes les activitats organitzades pels Clubs que estan federats. Els Clubs Esportius reconeguts per la Federació Catalana d'Hípica podran tenir la consideració de Club Federat Reconegut per la RFHE als efectes del Reglament de Club Federat Reconegut per la RFHE, sempre que realitzin, o puguin fer, competicions o activitats de caràcter oficial i àmbit estatal i reuneixin els requisits que en aquesta norma es desenvolupen.

Llegeix més

ENTITATS COL·LABORADORES

generalitat esporcat unio

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei