superior2

Carles Cebrià premiat com a Millor Ex Dirigent de Federació 2013

Carlos Cebria premio1L’expresident de la Real Federación Hípica Española, el català, Carles Cebrià, ha rebut el premi com a millor ex Dirigent de Federació Esportiva 2013, concedit per l’Associació Catalana de Dirigents de l’Esport, durant la Nit del Dirigent, celebrada a Barcelona el passat dia 10 de gener.

Cebrià, que va ser el màxim responsable de l’Hípica a Espanya durant el període entre 1992 i 1997, Vicepresident de la Federació Catalana d’Hípica (1991-1992), responsable de les disciplines no olímpiques de la RFHE (2005-2008), President de la Junta Gestora de la Federació Catalana d’Hípica (1997) i Fundador de l’Open Sports Club, va rebre aquest guardó durant el transcurs de la Nit del Dirigent, en un acte celebrat a l’Hotel Avenida Palace i que va ser lliurat pel President de l’ACDE, Pere Sust.

Carlos Cebria premio31Amb aquest guardó l’ACDE premiava la tasca realitzada durant moltes temporades per Carles Cebrià pel desenvolupament de l’Hípica a Catalunya. Carles Cebrià, va estar acompanyat en aquest acte pels seus familiars i per l’actual President de la Federació Catalana d’Hípica, Emili Zegrí.

fde segell entitat ètica UFEC imatge color  fei